Happy Cute Farm › Horse Games

Happy Cute Farm


Happy Cute FarmGame Description

Happy Cute Farm, Happy Cute Farm Games, Play Happy Cute Farm Games

I was just, I don’t know, I just thought I was gonna die every day ’cause my platoon sergeant at the time she volunteered me to be the lead cal gunner. We were all truck drivers and going on convoys and stuff so right when she told me that I was like, “Well, I’m gonna die.” And I really believed that, so the whole time that we were home training I worked hard, partied hard, and that’s why I have all these tattoos. I just, I don’t know, like I really thought I was gonna die so I got like my mom and that’s like the middle of the Dominican flag and has my family around it. Who’s this? That’s about my grandfather that I told you about. It has to do with him, he was, like, really sick and we thought we were gonna lose him. And I thought that while I was there that he was gonna die and so I was like, I’ll get this to kind of commemorate him. It represents with death comes life. This arm is all, have you heard of the book Lord of the Flies? Mmhmm. Yeah, that’s what this one is, it’s a game Oh, yeah, let me see. Yeah, look, has the conch, has the kids crashing, the plane crashing. The little kids, that’s why I got survival of the fittest. I think that sick ‘s been breaking into people’s houses and jerking off and shit. Uhuh. That’s in’ disgusting, man. Hey, I’ll catch you later. Why don’t you go jack off in some houses. You got. Adam, hi, so you passed. Yeah, I’m a Junior now. I just wanna graduate and get outta this town. How’s she? Any day now, we’ll see ya next year. Alright. Bye. Bye. Come here, come here. Hey, man, hey, hey, hey, man! You’re in’ up my shit! He likes it. you, you spic. I’m gonna make him go DF. I gotta go to work, . I got a in’ night shift. Inez said that she missed her period and she might be pregnant. I am pregnant. What? Ma, ma, ma, ma, ma, ma, ma, ma. Ma, ma, ma, ma, ma, ma, ma. Ma, ma, ma, ma, ma. I’m sorry you had to see that. You don’t really, uh, know how I grew up. My dad beat the outta me. It started with lighter burns and cigarette burns and then it graduated to closed fists. I don’t even remember doing anything,


Comments